Blog offline en online combineren tegenwoordig een must, maar hoe dan?
Het lijkt wel alsof alles tegenwoordig online verkocht wordt en dat alles zich online afspeelt. Maar hoe ga je daar als bedrijf nu mee om?

Hoe zorg je er nu voor dat de online en offlinekanalen met elkaar samen zorgen voor de unieke en persoonlijke klantervaring? Wordt het allemaal een beetje te veel om bij te houden en te regisseren? Waar moet je beginnen en hoe hou je de controle? En vooral waar begin je? En daar komen wij om de hoek kijken. Wij kunnen je hiermee helpen door samen een helder plan van aanpak op te stellen en vanuit daar kijken hoe we de doelen die je stelt kunt halen.

Jij weet als geen ander wat je klant wil, maar bent (gelukkig) niet in staat dit ook vorm te geven en te coördineren. Moet je ook niet willen, want dan blijft er namelijk maar heel weinig tijd over voor datgene wat jij zo leuk vindt aan jou eigen werk.

Samen bedenken we de content voor offline en online campagnes en dan gaan we aan de slag. We ontwikkelen en ontwerpen de content, coördineren en overleggen en zorgen dat alle materialen op de juiste plek en tijd beschikbaar zijn. Hoe lekker zou het zijn als iemand dit allemaal voor je uit handen zou nemen en dat je niet steeds hoeft te vragen wat de status is? En dat je gewoon lekker productief kan doorwerken aan je eigen sales targets?

Wil jij eens ervaren of sparren wat we voor jou kunnen betekenen, dan horen we het graag en kijken we samen naar de mogelijkheden.